Pontiac T/A '69 versenynap

Versenyadatok

Időpont 2021-05-07 | 20:00
Lobby vezető Apamano
Pálya Road Atlanta
Autók 1969 Pontiac Firebird Trans Am max. C500
saját és letöltött setup használata is engedélyezett
Időmérő 3 kör szellemautókkal és szimulációs sérüléssel
Futamok 1. Sprint futam 13 kör, időmérő szerinti rajt
2. Főfutam 22 kör, fordított rajtsorrend a sprint futam befutója alapján, 1 kötelező boxkiállás
Kötelező matricák
Segítségek használata
  • SUGGEST LINE (Ideális ívet jelző vonal): TETSZŐLEGES
  • BRAKING (Fékezés): ABS ON vagy ABS OFF (ABS BE vagy ABS KI)
  • STEARING (Kormányzás): NORMAL vagy SIMULATION
  • TRACTION & STABILTITY CONTROL - TCS, STM (Kipörgésgátló és menetstabilizátor): OFF (Kikapcsolva)
  • SHIFTING (Váltó): MANUAL vagy MANUAL W/CLUTCH (MANUÁLIS vagy MANUÁLIS ÉS KUPLUNG)
Ötletgazda Apamano

A festő bajnok rajtszámot használhatja: PGarage

Leírás

C osztályos egyéni és csapatbajnokság 4 versenynapon, 4 autóval és 4 pályán!

Adott versenynapon mindenki ugyanolyan típusú, C osztályos, Historic Road Racing kategóriájú autóval indul. Az autók setupja lehet saját és letöltött is - kinek melyik szimpatikus - csak egy kikötés van: a teljesítményindex maximum C500 lehet.

Minden pályán a 3 körös időmérő után 2 futamot teljesítunk: egy kb. 20 perces kötelező boxkiállás nélküli sprint futamot és egy kb. 35 perces főfutamot 1 kötelező boxkiállással.

Az időmérő futamot szellemautókkal teljesítjük, ugyanakkor a szimulációs sérülés ugyanúgy aktiválva lesz, ahogy a versenyeken is.

Az első futamon az időmérő eredménye alapján rajtolunk: a legjobb tiszta időt elérő versenyző indul az élről.

Közvetlenül utána a második futam rajtrácsa az első futam befutási sorrendjének a fordítottja lesz: azaz az első futam nyertese indul az utolsó helyről, az utolsó befutó pedig a mezőny elejéről.

Kezdők és haladók egyénileg és csapatban is nevezhetnek, a lebonyolítás jellegzetessége miatt kiegyenlített, érdekes és izgalmas versenyekre van kilátás.

A futamokon a pályalevágás büntetőrendszere (Forza Race Regulations, Corner Cutting) alkalmazva lesz, tehát a pályalevágásért a rendszer időbüntetést ad, mely a futam idejéhez célbaéréskor hozzáadódik, ezzel akár a befutó sorrendje is változhat! Érdemes bekapcsolni a pályahatárok kijelzését és felkészülni a versenynapokra, hogy ne az esetleges időbüntetéseken dőljön el a végeredmény!

A "kötelező matricák" használata nem kötelező, saját és letöltött festéssel is lehet indulni!

Minden további részletet megtaláltok az Online Versenyek Általános Szabályzatában.

Sikeres felkészülést, izgalmas versenyket és jó szórakozást kívánunk!